Garancija i povraćaj robe

Facebooktwitterredditpinterest
garancija
garancija 100%

 

GARANCIJA JE OSNOVNI USOV ZA KOREKTNO I POŠTENO POSLOVANJE. Kupac može da zatraži od nas da se kupljena roba vrati iz više različitih razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Pošto utvrdimo da je roba vraćena u stanju u kakvom je predata kupcu (neoštećena i ispravna roba i ambalaža), vrši se povraćaj novca kupcu ili zamena uz doplatu za drugi artikal.

Garancija je važeća i kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima:

  • Kada je roba ne ispravna a to utvrdjuje specijalna komisija dobavljaca u trajanju od 14 dana i obavezno napisan RAZLOG VRAĆANJA, kao i  konstatacija ovlašćenog auto servisa koji je izvršio ugradnju dela koju overava svojim pečatom i podacima istog.
  1. Krajnji kupac zakonski je može vratiti u roku od 7 dana od dana preuzimanja, osim u slučaju poručivanja putem WEB-a tj. slanjem robe kurirskom službom gde je rok za povraćaj 14 dana od prijema robe. U oba slučaja obračunavaju se i radni i neradni dani.
  2. Ukoliko je našom greškom fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.

Garancija dozvoljava da u ovom roku kupac to može uraditi bez ikakvog pismenog objašnjenja i tražiti zamenu za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povraćaj novca. Zato je najbolje za kupca da robu proveri prilikom kupovine i porudžbine ili po prijemu od kurira.

Kada kupac vraća artikal u šop u kome je lično preuzeo  robu, on tada donosi ili šalje putem kurirske sluzbe u svom trosku i istu prima u svom trosku kada komisija utvrdi ispravnost ili ne ispavnost iste.. Maloprodaja utvrđuje ispunjavajne uslova za to (provera ispravnost artikla, ambalaže i roka od 7 dana) i vrši nalog za ispravku, ukoliko je u zakonskom roku (uzevši u obzir i radne i neradne dane). Ukoliko radnik u maloprodaji nije kvalifikovan da utvrdi ispravnost, primljeni artikal se šalje u servis.

Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok za ovo u odnosu na datum porudzbenice koji stikliranjem potvrdjuje verodostojnost podataka koje je poslao za deo koji mu je potreban (marka,tip godina prozvodnje,zapremina motorai snaga motora kao i deo koji je potreban) je 14 dana. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla u naš servis. Kupac će na ovu adresu poslati:

  • Artikal koji vraća i garantni list – garancija (ukoliko ga je dobio)
  • Zapisnik auto servisa koji je ugradio deo (podaci servisa,stručno mišljenje istog, sve overeno)
  • Razlog vraćanja napisan na papiru (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno…)

Po prijemu ovako poslate robe naša služba će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.

Zakon o zaštiti potrošača