MI SMO UVEK TU DA VAM POMOGNEMO U KUPOVINI

Klikom na dugme pored proizvoda ''DODAJ U KORPU'' izvršićete odabir proizvoda. Kada ste ubacili sve potrebne artikle u korpu u gornjem desnom uglu kliknite na ''KORPA'' i biće vam prikazani svi odabrani proizvodi sa cenama. Dalje kliknite "NASTAVI ZA NAPLATU" i popunite potrebna polja kako bi bili u mogućnosti da vam pošaljemo proizvod. DOSTAVA PROIZVODA JE 300 dinara na teritoriji Srbije. Za vrednost iznad 10000 dinara, dostava je besplatna. Trenuto nismo u mogućnosti vršiti dostavu van Republike Srbije.Budite slobodni da nas kontaktirate putem kontak forme kojoj pristupate klikom na link "Kontaktirajte nas" koji se nalazi u vrhi i dnu sajta.

Proizvodi koji se šalju na servis poštom ili paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakovani u kartonsku ambalažu. Svi proizvodi koji su na ovaj način nama dostavljeni, a koji nisu propisno zapakovani ili oni kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja kako ambalaže tako i samog proizvoda u toku transporta neće biti preuzeti od strane Prodavnice alata već će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku uz momentalnu najavu onoga sto se dogodilo. Prodavnica alata ne preuzima nikakvu odgovornost za sva eventualna oštećenja proizvoda I ambaže koji nastanu u toku transporta na ili sa adrese kupca.

Garancija ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom.

U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za rukovanje kao i korišćenje uređaja u nepredviđenim uslovima i prostorima.

Pravo na garanciju kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja uređaja kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavnice alata ili proizvođača.

Prodavnica alata ne preuzima nikakvu odgovornost za podatke na računaru, hard disku ili bilo kom drugom uređaju koji služi za smeštanje podataka.

Prodavnica alata ne vrši instalaciju I montažu robe na adresi kupca i samim tim ne snosi nikakvu odgovornost za nesaobraznost robe koja je nastala zbog nepravilne instalacije ili montaže.

U slučaju da servis Prodavnica alata utvrdi da je proizvod koji je poslat na reklamaciju ispravan,biće naplaćen pregled proizvoda po važećem cenovniku servisa. Proizvod će se isporučiti na adresu kupca tek nakon što kupac uplati na naš tekući račun sve nastale troškove.                                                    

Ako niste zadovoljni proizvodom kupljenim na sajtu www prodavnicaalata.rs iz bilo kog razloga, u roku od 14 dana od dana prijema robe možete vratiti proizvod.Proizvod koji se vraća mora biti u istom stanju kao i kada je nabavljen i mora sadržati svu tehničku dokumentaciju (uputstvo,izjavu o saobraznosti, garanciju ukoliko podleže garanciji, pakovanje itd). Proizvod mora biti bez bilo kakvih fizičkih oštećenja i tragova korišćenja.Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.Kupac pismeno ili elektronski obaveštava prodavca u roku od 14 dana da vraća proizvod, pomoću Obrasca za odustanak koji se nalazi na poledjini računa. Troškove transporta pri vraćanju robe snosi kupac.Posle 14 dana od dana prijema ALATI SRBIJA doo nije obavezna da vrati novac ili zameni robu.